Tervezés
Tervezéskor a termékek adták az inspirációt, így lágy paszteles színvilágot álmodtunk meg, illetve több helyen is az oldalon beleillő motívumokat használtunk. Sikerült egy ütős feminin dizájnt terveznünk és felépítenünk, amely 100%-ig illik a Crooocus célközönségéhez.
Elvárás és megvalósítás
Zsófi eddig az Instagram-on értékesítette a termékeit, utána pedig egy kezdetlegesebb oldalon, ahol egy űrlapon lehetett leadni a rendelést. A fő probléma az volt, hogy a vásárlók így egy-egy alkalomkor egy terméket tudtak megrendelni. A másik probléma az volt, hogy a rendeléseket nehezen lehetett menedzselni, mert nem volt áttekinthető a folyamat.
Olyan rendszert kellett készítenünk, ami technikai tudás nélkül is könnyen elsajátítható és leveszi Zsófi válláról az adminisztrációs feladatok nagy részét. Ilyen volt az automatikus számlázás, instagram bekötés, értesítések a rendelésről és a gyors csomagcímke generálás a futárprogramba.
Teljesen egyedi termékoldalt készítettünk. Termékek esetén több kép is elérhető, amit fel tudtunk használni a termékek oldalán. A termék neve kicsit belenyúl a termékképbe, kedves üzenetet is elhelyeztünk: „Szeretettel elkészítem számodra a tökéletes gyerekszoba kiegészítőt!”. Továbbá lehetőség van áttekinteni a termékek tulajdonságát és értékelni a termékeket (amit előszeretettel használnak a vásárlók). Minden egyes termék esetén elérhető egy ajánlói blokk is.
A pénztár oldalt teljesen letisztítottuk a maximális konverzió elérése miatt, itt is finom, lágy pasztel színeket használtunk.
A vásárlók is örültek az új oldalnak, kényelmesebb volt a rendelésüket leadni a megújult oldalon keresztül. Zsófi elmondása szerint sokkal több ideje maradt a Crooocus márka erősítésére. Az adminisztratív feladatok elvégzésre szánt időt pedig már a kreatív alkotási folyamatokra tudja felhasználni. 🙂