Crooocus

Átadás éve: 2023

Egy olyan oldalt alakítottunk át, ami nem volt webáruház, de űrlapon keresztül lehetett rendelni, csak termékenként. Ahogy nőtt az oldal látogatottsága, úgy ezzel együtt megnövekedett a rendelési szám is, amit már nem lehetett követni, így szükség volt egy webáruház rendszerre. Zsófi horgolásban nagyon erős (és sikeres is), de félt a technikai újdonságoktól.

Weboldal felkeresése
Mit csináltunk:
Tervezés és kivitelezés
Arculatkészítés
Fejlesztés
Funkciók:

Gyorsan betöltődő webáruház, egyedi grafika alapján

Technikai tudás nélkül használható rendszer

Teljesen egyedi termék és pénztár oldal

Tervezés

Tervezéskor a termékek adták az inspirációt, így lágy paszteles színvilágot álmodtunk meg, illetve több helyen is az oldalon beleillő motívumokat használtunk. Sikerült egy ütős feminin dizájnt terveznünk és felépítenünk, amely 100%-ig illik a Crooocus célközönségéhez.

Elvárás és megvalósítás

Zsófi eddig az Instagram-on értékesítette a termékeit, utána pedig egy kezdetlegesebb oldalon, ahol egy űrlapon lehetett leadni a rendelést. A fő probléma az volt, hogy a vásárlók így egy-egy alkalomkor egy terméket tudtak megrendelni. A másik probléma az volt, hogy a rendeléseket nehezen lehetett menedzselni, mert nem volt áttekinthető a folyamat.

Olyan rendszert kellett készítenünk, ami technikai tudás nélkül is könnyen elsajátítható és leveszi Zsófi válláról az adminisztrációs feladatok nagy részét. Ilyen volt az automatikus számlázás, instagram bekötés, értesítések a rendelésről és a gyors csomagcímke generálás a futárprogramba.

Teljesen egyedi termékoldalt készítettünk. Termékek esetén több kép is elérhető, amit fel tudtunk használni a termékek oldalán. A termék neve kicsit belenyúl a termékképbe, kedves üzenetet is elhelyeztünk: „Szeretettel elkészítem számodra a tökéletes gyerekszoba kiegészítőt!”. Továbbá lehetőség van áttekinteni a termékek tulajdonságát és értékelni a termékeket (amit előszeretettel használnak a vásárlók). Minden egyes termék esetén elérhető egy ajánlói blokk is.

A pénztár oldalt teljesen letisztítottuk a maximális konverzió elérése miatt, itt is finom, lágy pasztel színeket használtunk.

A vásárlók is örültek az új oldalnak, kényelmesebb volt a rendelésüket leadni a megújult oldalon keresztül. Zsófi elmondása szerint sokkal több ideje maradt a Crooocus márka erősítésére. Az adminisztratív feladatok elvégzésre szánt időt pedig már a kreatív alkotási folyamatokra tudja felhasználni. 🙂

Dolgozzunk együtt a céljaidért!

Legyen a vállalkozásod megjelenése az, ami annyira jó, hogy minden versenytárs másolni akarja.

Vedd fel velünk a kapcsolatot és beszélgessünk róla KÖTELEZETTSÉGMENTESEN, hogyan tudunk a segítségetekre lenni.

Írj nekünk