Mivel kerestek meg minket?
“Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani”
A Rafting-Szlovénia esetében több szempontból is ráncfelvarrásra szorult a korábbi weboldal. Elavult volt maga a felület, az oldal látogatói elvesztek a sok szöveg olvasása közben, ráadásul képanyag alig támogatta a felhasználói élményt.
Ma már egy látogató meggyőzéséhez felhasználóbarátabb megjelenésre van szükség. Ahhoz, hogy a kedvezőbb Google pozíciót, valamint a több foglalást sikeresen elérjük, ezeken mind-mind javítanunk kellett.
Célok és mérföldkövek
Közös ötletelés során tűztük ki a projekt mérföldköveit úgy, hogy sorrendben a legtöbb hozzáadott értéket biztosító sarokpontok készüljenek el a leghamarabb:
Először az oldal magyar nyelvű verziója készült el, majd az angol, aztán az olasz. A legfrissebb ütemben pedig a fizetési kaput élesítjük, ami nagymértékben csökkenti az adminisztratív munkát.
A projekt legfőbb céljaként azt határoztuk meg, hogy a Rafting-Szlovénia online megjelenése kiemelkedjen a konkurensek közül;
- hogy közvetítse az általuk nyújtott profizmust és magas szintű szolgáltatást;
- hogy felhasználói élményben többet nyújtson a konkurensekhez képest;
- hogy az érdeklődők számára ne is legyen kérdés, kinek szavaznak bizalmat.
Fejlesztések és megoldások
A projekt célok teljesüléséhez a következő lépéseket hajtottuk végre:
A beépített funkciók és fejlesztések egyrészt megkönnyítik az adminisztrációt, másrészt javítják az ügyfelekkel való kommunikációt.
- Időszakos bannerek beállításának lehetősége: a Rafting-Szlovénia csapata most már a mi közreműködésünk nélkül is kommunikálni tudja az oldalon, ha épp mikor indulnak az előfoglalások, ha üresedés van stb.
- Egyedi foglalási űrlap: ami könnyen és érthetően végigvezeti a felhasználót a foglalás lépésein.
- A foglaláshoz szükséges minden információ előre bekérésre kerül: így a foglalási folyamat végtelenül egyszerűvé vált, szinte gyakorlatilag nulla levelezéssel és telefonálgatással.
Külön kihívást jelentett, hogy a foglalási űrlapot integráljuk a foglalási rendszerhez. (A hely sajátosságai miatt ez sokkal bonyolultabb fejlesztői munkát jelentett, mint egy klasszikus időpontfoglaló megoldás.)
Ennek ellenére sikerült elérnünk, hogy a foglalások menedzselése
- szinte semmilyen külső beavatkozást nem igényel adminisztrátori oldalról;
- minden automatikusan történik a háttérben;
- beleértve a fogalási link generálást, vendég értesítéseket, fizetési folyamatokat stb.)
Dolgozzunk együtt a céljaidért! Mi ebben tudunk segíteni!
Tudjuk, hogy minden vállalkozásnak egyedi elképzelései és céljai vannak. Mi készen állunk arra, hogy személyre szabott megoldásokkal támogassuk az álmaid. Akár egy lenyűgöző weboldal létrehozásáról, egy hatékony webáruházról vagy a láthatóság növeléséről van szó – mi mellettünk lépésről lépésre haladhatsz a siker felé. Kezdjük el együtt a munkát!
Eredmények
A Rafting-Szlovénia csapata így profitált a közös munkából:
- az organikus elérés olyannyira magas lett, hogy nem feltétlenül szükséges reklámra költeni
- ma már a foglalások kiugróan magas százaléka organikusan érkezik;
- ráadásul a konverziós arány is látványosan javult.
Mindez lehetővé tette, hogy további fejlesztéseken tudjunk ötletelni. A Rafting-Szlovénia csapatával már előre meghatározott stratégia szerint időzítettük a fejlesztéseket, így előre tudjuk, hogy a következő időszakban milyen területen és hogyan fogunk szinte lépni.