Milyen célokat tűztünk ki a projekt indulásakor?
Majdhogynem minket is meglepett, hogy ennyire rövid idő alatt milyen látványosat léptünk előre:
Alapvető prioritás volt, hogy professzionális megjelenést adjunk a weboldalnak, amely magasan kitűnik a konkurensek közül. Ikonikus, egyben időtálló designt álmodtunk meg.
Olyan alapot is kellett teremteni, ami folyamatosan fejleszthető, amire stabilan lehet építeni a későbbiekben. Ez olyannyira jól sikerült, hogy lehetőségünk van új ötleteket kipróbálni szó szerint pár órával a koncepció megfogalmazása után.
Ezáltal elképesztő gyorsasággal tudunk reagálni a piac igényeire és változásaira.
A végletekig leegyszerűsítettük az adminisztrációs folyamatokat
Elemeztünk, modelleztünk, terveztünk, végül mindent (is) automatizáltunk:
A SocialCard.hu működési modelljének sajátossága, hogy rengeteg adminisztratív feladattla jár. Viszont az adminisztráció terhei gyakran szabnak gátat a növekedésnek, ezért a projekt kezdetétől rengeteg automatizációt sikerült kidolgozni, mint például:
- a statisztikai szoftverhez automatikusan készül felhasználó fiók;
- sikeres rendelés esetén. a rendelés mellé automatikusan generálódik az ügyféltájékoztató;
- a belépési adatok és felhasználói tudnivalók szintén egy automatizált folyamat révén készülnek el.
Valamennyi adminisztrációs folyamatot leegyszerűsítettünk, amennyire csak lehet. Ennek köszönhetően a SocialCard.hu napi működésében munkaórák tucatjait sikerült felszabadítani.
Növeltük a DA értéket és belső admin rendszert hoztunk létre
Pont olyan gyorsasággal fejlesztjük hónapról hónapra a felületet, amilyen gyorsan egy-egy értékelés begyűjtése megtörténik:
Az úgynevezett DA (Domain Authority) keresőmotor rangsor mutató azt jelzi, hogy mennyire jól teljesít egy weboldal bizonyos szempontrendszer alapján. A SocialCard.hu esetében itt is sikerült előre lépni, miközben elkezdtük az oldal linképítését is.
Közben elkészült egy belső admin rendszer is, amivel egy-egy Google Értékelés Gyűjtő Okos Kártya vagy Display grafikájának QR kóddal együtt történő létrehozása mindössze néhány kattintás.
Cél a piacvezetővé válás és a nemzetközi piacra lépés
Mivel a rendszer pillanatok alatt bővíthető, ez komoly versenyelőnyt biztosíthat akár nemzetközi színtéren is:
Jelenleg a román piacra történő belépés előkészítése zajlik, mindössze az MVP indulása után pár hónappal. Itt már kiemelten fontos lesz, hogy egy új piac igényeihez a lehető leggyorsabban sikerüljön alkalmazkodni.
Itt fog szignifikánsan kamatozni, hogy a felület tényleg órák alatt bővíthető és fejleszthető.
Még inkább megolajozza a folyamatot a rendkívüli összhang és munkamorál. A csapat ezerrel pörög, minden ötlet meghallgatásra talál és minden érintett extrán motivált! 🙂