SocialCard – 5 csillagos honlap, ami a kezdetektől profitot termel

Átadás éve: 2023

Mindössze 3 másodperc. Amennyiben a vásárló hajlandó pozitívan értékelni a kapott szolgáltatást, csak oda érinti a Google Értékelés Gyűjtő Okos Kártyát a telefonjához, és máris adhatja a pozitív értékelést.

Ez a SocialCard.hu lényege. Maga a projekt MVP-nek indult, rendkívül rövid fejlesztési idő alatt készült el az 1.0-ás verzió is. Kezdetben csak annyi volt a cél, hogy megtudjuk, mennyire életképes a projekt.

Azóta remekül kinőtte magát! Gyakorlatilag az első hónaptól profitot termel, és néhány hónap alatt szépen előre került a találati listában.

Weboldal felkeresése
Mit csináltunk:
órák alatt kipróbálhatók az új ötletek
minimalizáltuk az adminisztratív terheket
elkészült a belső admin rendszer
nemzetközi piacon is versenyképes a felület
Funkciók:

professzionális webdesign

folyamatosan fejleszthető honlap struktúra

számtalan automatizált folyamat

linképítés, DA index erősítés

Milyen célokat tűztünk ki a projekt indulásakor?

Majdhogynem minket is meglepett, hogy ennyire rövid idő alatt milyen látványosat léptünk előre:

Alapvető prioritás volt, hogy professzionális megjelenést adjunk a weboldalnak, amely magasan kitűnik a konkurensek közül. Ikonikus, egyben időtálló designt álmodtunk meg.

Olyan alapot is kellett teremteni, ami folyamatosan fejleszthető, amire stabilan lehet építeni a későbbiekben. Ez olyannyira jól sikerült, hogy lehetőségünk van új ötleteket kipróbálni szó szerint pár órával a koncepció megfogalmazása után.

Ezáltal elképesztő gyorsasággal tudunk reagálni a piac igényeire és változásaira.

A végletekig leegyszerűsítettük az adminisztrációs folyamatokat

Elemeztünk, modelleztünk, terveztünk, végül mindent (is) automatizáltunk:

A SocialCard.hu működési modelljének sajátossága, hogy rengeteg adminisztratív feladattla jár. Viszont az adminisztráció terhei gyakran szabnak gátat a növekedésnek, ezért a projekt kezdetétől rengeteg automatizációt sikerült kidolgozni, mint például:

  • a statisztikai szoftverhez automatikusan készül felhasználó fiók;
  • sikeres rendelés esetén. a rendelés mellé automatikusan generálódik az ügyféltájékoztató; 
  • a belépési adatok és felhasználói tudnivalók szintén egy automatizált folyamat révén készülnek el.

Valamennyi adminisztrációs folyamatot leegyszerűsítettünk, amennyire csak lehet. Ennek köszönhetően a SocialCard.hu napi működésében munkaórák tucatjait sikerült felszabadítani.

Növeltük a DA értéket és belső admin rendszert hoztunk létre

Pont olyan gyorsasággal fejlesztjük hónapról hónapra a felületet, amilyen gyorsan egy-egy értékelés begyűjtése megtörténik:

Az úgynevezett DA (Domain Authority) keresőmotor rangsor mutató azt jelzi, hogy mennyire jól teljesít egy weboldal bizonyos szempontrendszer alapján. A SocialCard.hu esetében itt is sikerült előre lépni, miközben elkezdtük az oldal linképítését is.

Közben elkészült egy belső admin rendszer is, amivel egy-egy Google Értékelés Gyűjtő Okos Kártya vagy Display grafikájának QR kóddal együtt történő létrehozása mindössze néhány kattintás.

Cél a piacvezetővé válás és a nemzetközi piacra lépés

Mivel a rendszer pillanatok alatt bővíthető, ez komoly versenyelőnyt biztosíthat akár nemzetközi színtéren is:

Jelenleg a román piacra történő belépés előkészítése zajlik,  mindössze az MVP indulása után pár hónappal. Itt már kiemelten fontos lesz, hogy egy új piac igényeihez a lehető leggyorsabban sikerüljön alkalmazkodni.

Itt fog szignifikánsan kamatozni, hogy a felület tényleg órák alatt bővíthető és fejleszthető.

Még inkább megolajozza a folyamatot a rendkívüli összhang és munkamorál. A csapat ezerrel pörög, minden ötlet meghallgatásra talál és minden érintett extrán motivált! 🙂

Dolgozzunk együtt a céljaidért!

Legyen a vállalkozásod megjelenése az, ami annyira jó, hogy minden versenytárs másolni akarja.

Vedd fel velünk a kapcsolatot és beszélgessünk róla KÖTELEZETTSÉGMENTESEN, hogyan tudunk a segítségetekre lenni.

Írj nekünk